Snygga fynd x)) <3

Hej hej !

Det vart ju ett lite anorlunda inlögg förut x)) Hahah
Ja men jag kan berätta att jag har vare på skolan.
Har väl vara ganska normalt...
På musiken så gjorde jag, sarah, jenny, Karin o Jennifer en låt om...FRUKT OCH GRÖNSAKER (Y)
De var ungefär så här (skriver bara några meningar för kmr  inte ihåg ordningen o alla meningar).

Morot, gurka, tomat, kan vara smaken av fromage (stavning ?)
När man äter majs, går det genom kroppen och blir bajs!
typ ref. Grönsaker och frukt, står på listan högt!
Dom mättar magen, man blir helt förrvirrad o tagen!
Av chiiiiilin, kan ma få feeling.

Kommer inte ihåg nå mer xD
O så hemma så var jag med Sarah som ni kanske har förstått xD Hihi <333
hhh
                           ÄlskaR SaraH ! <33(Min och Sarah's hand/händer :)<3)
Sen efter middagen så åkte jag o mamma till birsta :D <3
Då köpte jag lite saker på Rea :) (Y)

väska
Grå glittrig väska från Åhlens, 49.50 :-
kofta
Grå glansig "kofta" från JC, typ
129:-
nagellack
nagellack från kicks,
25 :-/st (inte så bra bild)

Snygga fynd vah !? ;ö Hahah

Hmm.... nu krånglade bloggen nyss... ;/
Så kan hända att det kmr två nästan lika dana inlägg xD
Hahah men nu har jag iaf snabbfiixat Sarahs blogg :P Hihihi <3
Snart ska jag kika lite på läxorna o fika tro ja...
hejdå alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0