Ludde bortsar tänderna x)<3

Hej hej alla :) Eller >:( Jag är arg, arg, ARG!!!

Internet funkar inte på min dator nu igen :O
Det är inte nån knapp den här gången. Det är bara en dåliiig dator.
ja den är dålig eftersom internet slutar funka typ 3 ggr per dag!!!!!
Åååh, vad less jag blir!

Jaja, idag så har jag iaf vare på skolan, som vanligt!
Ja ni såg ju att jag skrev ett litet inlägg förut idag :)
När jag kom hem från skolan så...Ja, vad gjorde jag då ?
Jag fikade lite, o sen satte jag mej vid datorn x)) Hahahah!
Jag spelade oxå lite piano, jag har gjort det lite då o då eftersom det är  piano lektion imorrn. Hahah det kommer inte gå så bra :P
Men...Agnes kommer nog inte spela imorrn för hon är sjuk ;/<3
Krya på dej Agnes <'3
Sen så har jag spelat innebandy, ja innebandy träning.
Vi hade med 95:orna.
Det var väl okej, haha... jag o Hanne var väldigt snäll med varann x) Vi förstörde varandras frisyrer <3<3<3
Hahah, :)
O nu när jag kom hem så duschade jag. O sen så skulle jag sätta mej vid datorn då internet inte funkade.
O så hjälpte pappa mej. Men det funkade inte då startade jag om datorn, o medan jag gjorde de så åkte pappa på innebandy träning.
O när datorn hade startat om funkade ändå inte internet ;S Ååå, vad har datorn emot mej !?
Jag hade tänkt o lägga in några bilder, men eftersom dom är på min dator så får det bli några andra.
men ändå urgulliga! Fast dom hade jag oxå tänkt lägga in.
Mamma borstade tänderna på Ludde idag :)
luuuuuudde
                             Han gillar inte riktigt det där x)) <3
ll
                                               Söötis ofc!
hiol
                              Hihi, man vill bara pussa dej <3
hjkhl
           Årets bästa bild måste jag säga <3 Hihihi, söööt :)

Jag har skrivit en låt idag med x)) men inte lika bra som igår !
Jag gjorde den här helt själv, o den var lite mer seriös men den var inte så bra x)
Vill inte skriva hur den är på bloggen. Då blir ni ju mörkrädd <3

Heheh, men nu så ska jag väl spela lite mer piano, se på tv o fika.
Men det blir nog lite mer dator.
Men inte msn ;/
För min elaka dator!!!
Ja ja, vi hörs imorrn! Hejdå ! <3

Kommentarer
Postat av: nora

Sista bilden va urgullig :D

Längtar efter sportlovet <33

2009-01-23 @ 20:34:54
Postat av: emilia själv

Ehm... Jag känner mej... Skum som komenterar min EGEN blogg x))

men jag vet att sista bilden var SÖÖÖT!

O gissa om jag LÄNGTAR till sportlovet. Det är mer än längtar ;ö <3

Då ska vi ha kuuul :D

2009-01-23 @ 22:55:06
URL: http://eberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0