Frida o jag på stan <3


Hej hej :)

jaa, idag var jag på stan med frida.
Men när skolan var slut (när JAG SLUTADE) gick jag ut till bussen men så kom inte frida o jag skickade ett sms o frågade vart hon var.
Hon bah: jag går länge idah x)
Ehm.... JA, o jag vart ju inte så glad då inte. för så smart som hon är så hade hon ju inte berättat det för mej.
Nej hon trodde att jag VISSTE!
Men då for jag hem o fikade lite så så skjutsade mamma tbx mej te skolan ungefär 10 min innan frida slutade.
O när hon slutade så gick vi in på colorama en stund sen gick vi ut till bussen.
o så for vi te stan då rå:P
jaa, o vi gick runt mest på samma affärer tyckte jag ;ö
hahah o vi pratade om nästan samma sak hela tiden.
men det är faktiskt lite hemligt (: Mahahahah jag vet en sak som inte du vet!
ja ja, jag köpte då en liten ljuslykta eller en ganska stor men iaf te mamma o pappa för den dom fick i julklapp var trasig.
o till mej själv köpte jag ett fin fint halsband, för endast 45 :- ;O
jaa, billigt jag vet men det va rea :D
Frida köpte en present till cajsa, ett linne till sig själv och toffsar :)
Jag letade som en tok efter väskor. en snygg väska som jag hittade var aldeless för stor för mej ;/ det såg ut som om det var den som var ute o gick med mej. o en annan var ganska kantig. men funderar på o köpa den ändå nån gång.
ja jag har planerat att nästa gång jag åker till stan så ska jag leta efter en skinnjacka, nagellack o en väska!!
Jag o frida åt på mc donalds oxå.
då var det en tjej där som bah:
jag vill ha en vanlig hamburgare. o när hon i kassan skulle hämta det sa hon:
NEJ EN CHEESE!
o då gick hon i kassan o skulle hämta det men då sa hon att hon ville ha en vanlig, o sen sa hon en cheese.
o hon i kassan bah: är du säker ?
Då sa hon ja, o när hon hade köpt den o gått o satt sig o tage en tugga på den gick hon tbx till kassan o sa att hon ville byta. och hon fick det ! :o
FAST HON HADE ÄTE PÅ DEN!
Konstig tjej det där. hon var kanske 15-16-17 år ;s
när jag kom hem så visade jag mamma vad jag köpt o sen så satt jag mej vid datorn o frågade frida hur det hade gått.
O vad jag frågade om får inte DU veta! nanananananaaanaaa!
O så pratade jag med jenny.
Sen så gjorde jag so läxan. Jag kan den gaska bra nu (Y)
Men ska snart duscha för just nu sitter jag o kollar på topmodel.
men efter jag har duschat så ska jag nog gö lite mer läxa o så ska jag fika.
sen så ska jag väl lägga mej o "sova"..... "sova"=smsa :D
Hahahha, ja där hör ni :P
Ja det blev ett ganska långt inlägg idag då.
jag träffade erica på stan :D <3
o här kommer två bilder på mitt fina halsband som jag  köpte :
hej
 
hjSnyggt vah !? :D (Y)

Hejdå folket! (Mamma, pappa o nora ;ö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0