Julgransplundring

Helluuu !

Igår vid kvart i tre - tre så gick JAG upp till Frida.
Då satt vi mindre än 5 min vid datorn sen gick vi ut o åkte skoter (Y)
Då träffade vi emma o maja :)
Vi åkte lite med dom sen åkte vi upp till frida (Dom följde me) för det hade komme mer gäster.
Sen satte vi på släden o så fick alla hänga med. jag åkte på skotern me emma o maja.
Det var skit kul för det gick fort :D
Vi åkte en massa skoter i flera timmar typ.
sen gick jag in för jag frös då åt jag lite good soppa :)
Sen satt jag o Cajsa vid datorn :P
Sen kom Friiiida o dom andra in. Då hade jag o Friiiida slagsmål ;ö <3
Mahahah :D
O så spelade frida jag clara o elina trumms :ö hahha
efter det tittade många (o jag) på wild kids.
Hahah vad elak vi var då, vi skrattade åt en massa små barn :P
Sen krossades pepparkakshuset.
Men först skulle vi dansa runt "granen".
dom hade ingen gran så vi dansade runt bordet ;ö Hahhahahahahahahhahahahah!! :P
Sen så sa åsa att vi skulle krossa pepparkakshuset på 0. o så hon bah 3-2-1 o alla krossade på ETT! Utom jag. hahah jag krossade inte x))
men jag åååt :P Det var gott ;ö <3
Sen så gick nåra (jag) ut o åkte lite mer skoter. (Y) KuliiigT!
Men sen frös jag o Cajsa så då skjutsade Frida upp oss så då gick vi in o kollade på tv.
Då höll jag på o somna!!
Hahah Frida o dom andra som fortsatte åka skoter fick SOPPA TORSK! Mahahha!!
Jag tror Anton o Viktor hämtade dom efter typ 20 min x))
Sen så såg vi mer på tv :P
Vid halv ett gick jag mamma o pappa hem.
Sen sov vi ;ö <3

Idag så ska jag o Frida gå på bio (Y) Vi ska se typ bröllops duellen :P
Ungefär vid klockan 18.00.
men nu eller jag det är tänkt att jag nu ska gö läxor.
Om det blir av vet jag inte :P
Hahah hejdå <3
 khö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0