Kola

Hey hey!

Idag så har jag vare på skolan som vanligt!
Det har väl vare sådär:P
På idrotten åkte vi skidor. När vi skulle duscha tappade en i min klass ut en parfymflaska på golvet så den gick sönder.(Det var INTE jag, ville bara säga det)
Då fick vi vara försiktiga vart vi gick o så fick vi plocka glas.
Sen sa vi till vaktmästaren o han skulle säga till personalen på badhuset.
På no:n sista timmen så såg vi en rolig film. Det var om havet. Hihihi det var jätte roliga fiskar.
Sen när jag kom hem fikade jag. Sen satte jag mej vid datorn.
min dag idag har varit som dom flesta andra jag har sutte vid datorn helt enkelt.
O så har hag gjort LITE so läxa ;/
Mer har inte hänt idag :o
Ni sitter jag i tittar på Timrå. När dom spelar match :)
Det står 1-1 !
timrå gjorde första målet.
Pappa är där på matchen. O emma med :)
Jag kan berätta hur modellerna som jag har designat ligger till i röstningen:
1. moa=
2.Lisa=
3.Amanda=1
4.Cindy=1
5.Mishelle=1
6.Laura=
7.Pim=
8.Ellen=
9.Brittany=
10.Julia=

Dom fler som har röstat en pappa är ingela och nora!
(Nu ståre 2-1 i matchen (Y))
Den som har skrivit snällaste komentaren är INGELA!
Hon är oxå den ända ! :o
Jag har inte så mkt o skriva så här kmr lite bilder:
bk
Så här trevligt har Ludde på morgonen. Mys framför kaminen <3
n.
man måste va uppe så tidigt när det är skola ;/

Fick nya innebandy glasögon idag <3
Dom säger iaf Kola. Inte knäck!
O dom ska INTE heller säga knäck. var nöjd med Kola!

Hare bra allesammans <3

Kommentarer
Postat av: nora

Vad har du glasögorna till?

2009-01-27 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0