Ny design :D

Tjooo!

Idag så har jag vare på skolan som vanligt.
Vi åkte längskidor på idrotten.
Jag SÖG! Hahahah. O det var jobbigt :P
o ganska tråkigt, men bara man tänker på skridskor blir det kul (Y)
O på no:n så hade vi ju prov/test... det gick sådär tro jag. Han har inte rättat än.
o på engelskan hade jag alla orden rätt :)
Bort med skolan nu pratar vi om nåt annat.

När jag kom hem så fikade jag lite vilket var, en MACKA kladd kaka o ett glas mjölk.
Sen så satte jag mej vid datorn tro jag....
Msn o så.
men jag knäppte kort oxå, det var ganska många så...
Aah, o sen satte jag mej vid datorn igen.
Sen vare middag, spaghetti och köttfärssås.
O sen så satte jag mej vid datorn ;ö
Men jag gjorde om designen på bloggen, du kanske ser :)
Komentera gärna o säg vad du tkr <333
det tog evigheter att göra om allt!!! (Ja det jag har gjort om)
Sandra har hjälpt mej, så tro inte att jag är så duktig så jag kan gö allt själv :P
o när jag blev klar vart jag ganska nöjd, jag tänkte fiixa lite till. men det gick inte riktigt som jag ville. så jag gav upp. får fiixa imorrn eller nån annan dag :P Hihihi
Nu krånglar tyvärr bloggen. går inte att ladda upp bilder.
Skriver väl ett till inlägg sen där jag lägger in lite bilder om det funkar :)
Ja ja, hejdå :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0