Vart är byxorna ?

Hohoo (:  (som i detta fall betyder hej)

Jo det var så här att jag sov en stund förrut :P
eller ja annars vilade ja så att jag nästan sov. det var tills vi skulle äta middag då vi åt nån lax (;
jag var ganska trött då men efter jag hade äte blev jag pigg o åkte drf o tränade lite senare (:
men efter maten spelade jag lite piano.
jajjamensan.
sen satte jag mej en stund vid datorn :P
Jag fiixade lite bilder o så.
ja för er som vill det gå in på picnik.com (Y)
ja ja, sen vid kvart i sju ungefär kom sarah o hämtade mej så for vi till träningen :)
jenny åkte oxå med oss <3
På träningen tränade vi med 95:orna, det är faktiskt kultråkigt!
ja o vrf det är kul o vrf det är tråkigt orkar jag inte berätta !
Men men... sen när jag kom hem som kanske var för en kvart sen eller nåt !?
Då så duschade jag.
Jaaoop, snart ska jag spela mer piano eftersom det säkert är det imorrn. (JAG VET INTE!!)
jag tkr inte det är kul m piano ;/ fast jag ska nog inte sluta för det är kul o kunna nåt instrument!
Jappsi där !
Sen ska jag väl kvällsfika nåt, ja mamma har bakat nåt bröd som luktar gott!
Hoppas man får smaka det då :)
O så kmr jag väl sitta lite vid datorn som vanligt :D
hahha,
.
ooops, jag tror jag glömde byxorna på träningen :O
pö
Pjoo, dom var bara under jackan (Y)

Hahah, ja så kan det gå!
men nu ska jag väl spela lite piano då :)
Hohooo (som i detta fall betyder hejdå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0