vill haaa! <3

Hey !

Jaa. efter de att jag skrev sist vad jag gjorde så har jag:
Spelat piano, kan läxan någolunda nu iaf :)
Sutte vid datorn. :p Ovanligt eller ?
O BAKAT Mums! Jag bakade chokladbollar.
Dom vart good. men jag kan berätta att det blev vääldigt stökigt i köket x) Hahah!
O jaa....
Jag har fått ganska många trevliga o snälla komentarer idag.
Så här ligger det till i röstningen nu iaf :)<3
1. moa=
2.Lisa=1
3.Amanda=3
4.Cindy=1
5.Mishelle=1
6.Laura=
7.Pim=
8.Ellen=
9.Brittany=
10.Julia=
Ändra på det. RÖSTA! <3

ja ja, snällaste komentar är nog...MAMMA!
Men Karin har oxå skrivit en snäll komentar <3 Och Ingela :D
Men mamma skrev snällast x)) Hahah!
Ja ja.
Här kommer bilder iaf :)
jö.
Jag ÄLSKAR Franklin. Gör inte du de ?
"Franklin, han är pigg och glad, lär sig nånting varje dag!"
hnll
Söt Ludde idag då <3
jö
Dom Mumsiga chokladbollarna :D<3
l
Jag och Ludde. Sött va !? Lägg märke till Luddes lill tunga <3
l
Den här tröjan önskar jag mej mest av allt när jag fyller år. Skulle jag kunna få den ? [a]<3 Snälla mammie & pappie :))))

Ja ja, hejdå alla :D<33

Kommentarer
Postat av: emelie

sån har jag!;) (stolt):)<3

2009-02-03 @ 12:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0