14 JULI

Heyy :D

Jag sov ju hos Frida idag,
och gissa vem som väckte oss kl. 9.00 imorse ? :D
WiiiiiiLMA <3<3<33<3<3<33<
Hon testa sin nya mobil -.-"
Hahah :)
Då tog jag o Frida fram böckerna o läste i 2 h ;]
Ganska mysigt, jag läste ut boken som jag lånade av Frida o började läsa igår kväll, Typ Madison Finn.
Efter det gick vi ner o åt lite frukost, sen varte såklart kaninerna ett tag ;P
Och gissa vem som kom sen ? ;D
Tessssssssssan :D
Så då lekte jag o Fridis m henne.
Och vi gör de fortfarande ):
Fast Fridisen städar D:
O vi var m fåren ett tag :D
Men det var inte så jhätte kul för det var dövarmt m jeans.
;)
Men nu ska jag kiiiiiiiiila iväg :)
För vi ska äta isglass som inte är så god =D

Här är några bilder vi knäppte idag;

Hummel vilar ;]

Browniie

Teddy Bear

SÖTO :)

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0