3 juli

haloo.

Blev inge birstaa ikv.
tare imorrn bitti istället ^^

Igår så sov ju jag o Cajsa hos frida,
vi hade typ djävullssminkning. Och klart man vart fin :]
sen badade vi i tjärn.
Men det va så hiiiimla kallt, kanske inte i vattnet, men frös ändå.
Så jag gick upp o pratade m kaninerna medan frida oo cajsa fortsatte bada ;]

Sen pratade vi typp mest,
o efter det så ville frida o cajsa sova .___.'
töntar :D
jag sov nog inte så skönt inatt egentligen -.-'
maha.
Idag så har vi vare m kaninerna.
Men vid 13.00 kanske gic k jag hem.
jag åt lunch.
jag har mest sutte vid datorn efter det.

Nu har jag o syster hyrt film, så ska se den :)
O mamma håller på o gö jordgubbspaj, mumma ^^
myskväll då..

imorrn blire ju birsta som jag sa,
sen äre väl packning som gäller.
kanske städar oxå om man har tur.
Haha.
jag är kul, jag vet :)
Puss på mej (L)

vad tycks om den nya designen? ;)
iaf så har ja funderat på o gö en ny.
men vet inte hur jag vill ha den.
ge snälla söta rara en massa tips, (A)

ha det bäst.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: friiiddaaa :o

ja tycker designen vart as frän, å ja hjälpte dig typ ? iallafall med den förra ;)

2009-07-04 @ 20:54:13
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0