harry potter

Hejj.

Vad ska man hitta på idag ?
Nån som vill göra nåt smsa :)
ikväll blire bio med mamma o Sandra :)
Vi ska se nya harry potter :D
den är väl bra, hoppas jag :P

Frida den tönten skulle på boda borg idag! >:(
utan att ta m mej.
aja, hon sa att hon skulle slå 15 banor. men det tror jag ju inte (A)
Jag har klarat det, det kanske ni förstod?
höhö.

Igår var jag m frida ett tag, precis när vi skulle gö cupcakes fick jag asont i magen.
Mamma fick komma o hämta mej m bilen.
sen hade jag ont ett tag, men lite senare på kvällen gick det över.
men fick hoppa träningen :/

nu ska jag kanske se 5:te harry potter filmen om jag inte kmr på nåt bättre.
har sutte o sett alla filmerna ^^ igår såg jag fjärde, iförrgår tredje o.s.v ;)
 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0