tatueringar..

Heyy.

Igår efter jag hade äte middag så fick jag jätte ont i magen ;/
O vi som skulle på bio på kvällen..
men jag lyckades åka ändå, fast jag hade lite ont.
men det gick nästan över.
jag fick hoppa över godiset o så, o det blir nog inge sånt idag heller ..
för jag känner mej inte helt bra i magen, ):
pisspotta på den.
Men filmen var iaf jätte bra, det var nog den bästa harry potter filmen. :P
Den var liixom lite rolig o så oxå, man skrattade :P fast slutet va inte så jätte jätte bra..

Idag så har jag vare m Frida,
vi har vare ute m kaninerna :D
Hon har ju en hel kaninfarm.
eller ja, bara 13 kaniner ^^
Hehe....
sen så hade vi Rude Inc (stavning?) vi tatuerade ju varandra (AAAAAAAAAAA)
Vill du se ? :)))))))))
Lova att inte bli allt för avis på våra tatueringar..
Notera att jag tatuerade frida o hon mej ^^


Mina ögon (a'

Fridas ögon :D

Min fina fjäril på kinden.

Ehe.. ett kinesiskt tecken som betyder kärlek.. mina axel.

Fridas kinesiska tecken på låret. tro hopp o kärlek.

Bästis delfin. pusselbit som passar ihop m min. det är fridas arm.

Min arm m delfinen.

Slingerisling ? ;S heh.. min arm.

Fridas arm, tassavtryck, o ett armband.

En fin blomma på fridas arm.

fridas mage, en korv o min autograf.

Min mage, fridas autograf.

Min mage, en korv..

Nu ska jag leka m noora.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: anonyym

oouuuuf, snygga tjejer (y <3

2009-07-25 @ 15:47:39
Postat av: frida

ja älskar dig emilia, tack för att du finns här för mig! <3

2009-07-26 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0