Dalecarlia

Tjobbalabbalooo!

Hemma från dalecarlia nu då :]
Tihihihi.
Nu skriver vi dag för dag typ som jag kmr ihåg c;

Söndag:
Jag åkte dit med mor o far. Vi var framme på skolan vid 15.00 ung.
Då hade typ asmånga komme redan, så då fanns det inte så många sovplatser kvar.
Jag valde att ligga bredvid Malin N på hennes dubbelluftmadrass.
Då typ bäddade man.
sen på kvällen vare invigning.
Vi hade på oss matforsdressarna.
Det var 3 st matfors lag med, 95:orna, vi och typ.. U17 ? xD
Man skulle gå igenom stan typ.
Vi gick ju typ lagvis.
Vi sjung en massa matforslåtar.
Hoppas de hördes? x]
Det var jätte kul iaf :)

Måndag:
Då var emma sjuk ):
Hon kräktes o hade ont i magen.
Vi vet inte om det var matförgiftning eller magsjuka. (!?)
Men vi mötte iaf Järla då, vi vann med 4-0 :)

Tisdag:
Jag spelade inte matchen då, men det vart iaf 0-0 :P
Efter matchen vare bad på Aqua Nova som gällde ^^
Det var 4 kanor :P
Forsen var roligast för då for man under vattnet för det var så strömt ^^
och en grön kana, den gick asfort, typ 5 sek.
Sen på kvällen så skulle några på disco.
Först åkte vi till ett som var för 8-13 år.
när vi kom dit vare bara en massa 8-9 åringar ? cx
hehe..
det var roligt xD
nej men vi åkte därifrån till styora discot.
Men tesse mådde dåligt så hon o ja satt utanför ett tag.
Sen gick vi in,
men vi åkte hem vid 21.00 för det var så tråkigt,
det var  verkligen ett disco. typ 14+ där.
vi bara satt x]
Sen på kvällen var typ alla uppspeedade, jag Moa o Hanna fick springa några varv i korridoren fatt vi skulle bli trött xD

Onsdag:
Då shoppade vi på förmiddagen,
först gick jag med Jennifer, sen med hanne o hanna.
Sen med mamma o pappa xD
när jag va m mamma o pappa, det var då jag shoppade :P
Jag köpte en kortärmad gul 'kofta'.
ett armband som försvann D:
och ett rosa halsband.
Sen hade vi match,
det började åska på slutet, men vi hade ung. bara 1 min kvar så vi fick spela klart.
det blev alldeles svart på himlen, jätte läskigt D;
Men matchen slutade 0-0.
Sen hade vi egen tid med föräldrarna.
jag, mamma o pappa åkte först o handlade.
Det regnade så mycket så man knappt såg vägen.
sen så duschade jag o mamma o pappa gjorde maten.
Sen spelade vi spel :)
Vid 22.00 typ åkte jag tbx till skolan.

Torsdag;
då spelade vi match igen, jag fiick spela lite mer än en hel halvlek :D
l0l. xD
haha,
matchen slutade 3-0 iaf, alltså vi vann :D
sen så gick några o badade igen,
jag gjorde de :D
det var väl kul ;)
hihi :)

Fredag:
Vi hade komme 2:a i gruppen så vi gick vidare till kvartsfinal,
den matchen vann vi med 3-0 tror jag (!?) :D
Vi VAR ViDARE i SEEEEEEEEMiii :D
efter matchen la vi oss o sov en timma ung.
sen vare match igen,
den vann vi oxå :D
mmed 3-1 (??).
Alltså vi var i FiNAL! <<<<<<<<<<<<<<<<<3333333333333333333333333333333

Lördag:
Finalen spelades 10.10.
Vi mötte Tyresö 1 eller nåt?
efter första halvlek varee 0-0.
Men i andra, typ i mitten gjorde emma ett mål.
o vi vaaaaaaaaaann :D
Vi kom etta i hela cupen C:
sen åkte vi hem :P

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0