Bio :)

Hej hej :)

Idag så ska ju syster ha parteYY o jag får inte va m :/
Haha ;)
Nej men jag mammie o pappie ska åka iväg väg vid 18.00. ^^
Då far vi till nån restaurang o äte middag :)
Sen så ska vi på en bio som börjar vid ungefär 21.00.
Först ville jag se Marley o jag.
Men jag ångrade mej för att...
LÄS iNTE OM DU iNTE HAR SETT FiLMEN O iNTE VILL VETA VAD SOM HÄNDER i SLUTET!
För att hunden dör i slutet :'(
O jag som är så känslig om man kan säga det.. ja ja mot djur som dör...
Så nej den vill jag inte se.
Det blev en annan film :))
Vi kmr kanse hyra merley o jag när den finns att hyra o då kanske jag kan se den ? :P
Du får gärna smsa MASSOR ikv. :)
Fast om jag inte svarar mella 21.00-nånting så äre fatt jag är på bio då.
men innan dess kan jag självklart smsa :D
Så smsa nu :)
Jag vet ingen komer smsa Dx
För ingen läser min blogg ._.'
Bara pappa, men han ska ju med :o
Åhwe, börja läs min blogg nån ? :))))))))
Tehe (A)

Ja..
Hejdå för idag :)<3

                                                    LUDDiiiE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0