daa-aans ;)

Hejsan hoppsan fallerallera!

Idag har jag vare på skolan
Jobbigt att gå upp tidigt -.-
Men vi hade dans i 2h :D
Haha fett kul ;)
Först gjorde vi lite saker, tjejerna tävlade mot killarna o så.
Sen dansade v Höm höm höm... Haha vet inte hur det stavas men kan skriva som det låter:
Fåxtrått. HAHA snygg stavning xD
Alla tjejer fick dansa med alla killar...
Hade vare roligare om tjejerna fick dansa med tjejerna x)))
Jag fick dansa med en av danslärarna, haha han var AS LÅNG!
Jobbigt att stå o sträcka på armarna ;)
Men det  var kul :)
Vi slapp svenskan !
YES vad som helst förutom svenska.

Heheh.... vad jag har förstått så har ingen från varken 6A eller 6B valt tyska xp
Tore får sitta själv ;)
MUHAHA
Nej skojja ^^
Men ja... jag ska då INTE ha tyska för allt i världen :p
Höhöhö elaka jag!

Sen så har det vare en vanlig skoldag.
På sköle tiden har jag bild.
Vi var bara 5 st idag från 6a. alltså inte från nån annan klass heller :)
Mysigt o kult :D

När jag kom hem så fikade jag kladdkaka :P

Justeh....
Haha jag, jenny o agnes har vunnit ett stipendium för vår affär..
säger inte för mkt nu ;)

Sen så har det vare innebandy träning, kult ;)

Nu datorn. ja hejdå :)

                                                      Älskar bilden :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0