freeedag (Y)

Hej hallå.
Om nu npn läser >.<
Svaret är ju nej men jag skriver väl för mej sjääälv då!

Jag skriver inte så ofta nu då,,
Men igår vare fotbollsträning, det var kul :D
haha man skulle ha den fulaste mössan ;)
Jag och malin N hade tydlingen fulast x))
HAHA :P
Jag hade en äckelgrön mössa, det var typ en pilot mössa eller nåt xp

Idag så har en i min klass fåt så kallat damp ;s
Åh, han typ attackerade idrottsläraren.
Ja hon gjorde lite saker, hon vart t.o.m lessen! :o

Ja... annars har de väl vare en normal dag :P

Idag äre freedag :D
Snart helg, eller det äär helg :) (y)
Imorrn bli man väl utkörd för sandra ska ha fest xS
Ja ja, mammie, pappie o jag ska väl på bio eller nåt ;P
Äre nån som vill hitta på nåt kul idag eller på söndag ? :D
ja nu ska jag väl nörda dator 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0