Komentera

Hej hej :)

Haha ja nu skriver jag igen.
Men äre äns nån som läser min blogg ? Oo
Jo juste, jag fick en komentar av nån Sofia för ett tag sen, tack för den :)<3
Hm.. snälla om du där ute läser min blogg, kan du då komentera o skriva nåt då ? (a'
Vad som helst. till detta inlägg, du behöver inte skriva ditt namn om du vill, du kan skriva typ "anonym".
Men jag vill bara veta hur många som läser min blogg..
snälla gö det ! <3

Igår så spelade jag fotbolls cup :)
Logica vare.
Vi spelade 6 st matcher, vi vann alla förutom en, det var mot Alnö.
Men vi kom två i cupen :D

Den där fina blev miiin :')

Idag så har jag vare m Hanniiiie :D<3
Vi har... sutte vid datorn 8D
H0h0 ovanligt?
Men vi har oxå gått till hennes mormors hästar, ååh, dom var skit söta :D
Hihi !<3
Det var 5 st små sötingar !
Vi gjorde lite andra saker oxå c:
Höhö det blir inte ett så långt inlägg nu...
men jah... Komentera gärna.
Komenterar ingen-läser ingen-skriver ingen.
ja ni ser, så komentera <3

Kommentarer
Postat av: Anonym (Far)

Jag läser din blogg

2009-03-16 @ 13:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0