Lofsdalen

Helluuu!

Jag kan berätta att jag är i Lofsdalen nu :)
Jag sitter på ett internet café med Nora och Ingela.
Vi kom fram i söndags vid kanske 18.00 eller så.
Igår åkte vi slalom halv dag. Det var väl kul :D
Idag så har vi åkt längdskidor till nåt ställe.
Det var oxå kul.
Ja gud vilket intressant blogg inlägg.
Men jag har ju bara en viss tid på mej att sityta vid datorn så jag vill skynda mej lite...
Jah....
Men snart så ska väl vi tbx till lägenheten o läsa, rita se på tv eller nåt sånt.
Ikv. ja vid kanske 16.00 så ska vi på nån relax grejj. typå bada i tunna o så. skit mys :D
Nu är jag inne på msn o så.
Ska sitta ungefär 20 min idag.
Har köpt 60 min data tid :)
Ja... nu så har jag väl inte så mkt mer att säga....
Hejdå o hörs en annan dag kära tomma blogg för tillfället xD
HAHA hejdå :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0