TINGELING

Hej hej :))

Igår kom vi hem från fjällen.
Kanske skriver lite kort vad vi gjorde om jag kmr ihåg
*kliar mej i huvet*

Söndag:
Bil bil bil hela vägen fram.
sen.... bara hemma ?

Måndag:
Slalom för mej.. Ja alla förutom pappa tror jag.

Tisdag:
Längd till solgropen med fika o så.
Det var kul :)
Relax ? >.< Haha kmr inte ihåg.

Onsdag:
Slalom för mej och några andra.

Torsdag:
Slalom för mej o några andra.
Sen så åt vi bufé på restaurang. Kul o gott :)

Fredag:
Slalom för mej o några andra.
Sen köpte vi pizza :)

Lördag:
Packa.
Städa.
Bil, bil, bil!

Höm... ja jag kom inte ihåg så mkt x))
HAHA men ja..

Idag har jag spelat två innebandy matcher.
Vi förlora ena.
Vann ena med 7-1

Jag ÄLSKAR tingeling.
OCH låten tingeling :o


Tjingeling tjingeliing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart var du hela veckan? :)<3

2009-03-10 @ 15:53:04
URL: http://angelicahsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0