^^

Hej hallå :>

Idag så...
Ja idag har jag väl vare på skolan.
Det har aantagligen vare som vanligt ;)
Jag gick till halv fyra ._.
JeyY ^^
Haha, jobbigt men kul för det är sista lektionen... Åkej de där blev lite wåo wåo.. ?
Åjj mitt språk börja spåra ur Oo
Men jah...
När jag kom hem fika jag.
Sen så satt jag vid datorn.
Jag var inne på gSm, bdb o gjorde läxa (A)
*Stolt*
Hade fotbollsträning kl. 18.00 som jag var på ;)
Det var väl kul :)
Vi fick fylla i nån lapp typ :P
När jag kom hem vilket var för... hömm en timme sen ? :P
Ja då så satt jag vid dator, läääxa ^^
O så målade jag naglarna o sen så duschade jah ;)

Näe.. uscha vilket tråkit inlägg Ö.ö
Ja så äre när man inte kan skriva :|
Men jah...
Hej jag heter emilia hejdå!

Imååårn äre skålish!
Höa!

Vill nån hita på nå after skålishen ?^^
Snela (A)

*ride på min pånii^^*

Häjrå!

                                     ämälia var namnet!

Kommentarer
Postat av: :)

finfin blogg!!

2009-04-01 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0