Hej igen 8D Jag lider av minnesförlust ._.'

Hej hej :)

Vet ni vad jag har komme på? :)
Att jag är smart 8D
Nejj, men det visste ju alla redan...
*suck*
Jo men så här..
Seriöst?
Nu har jag glömt O____.'
Juste (Y)
höm..
Joh!
nejjjj....
Åh då får jag skriva annat!
Nej nu kom jag på !
Jo så här..
okej det var inge roligt :(
Men ena stunden skriver jag hur mkt som helst, alla massa blogginlägg o så.
O andra stunden så skriver jag inget O.o
På flera månader ^^

Men hur som helst så skriver jag nu för jag skulle berätta nåt som jag glömt!
Och det är ju fatt jag är så smart :)
Absolut!

irriterad

Juste!
HAHAHAH jag känner mej smart.
som skriver mina tankar, t.ex. att jag lider av minnesförlust (a'
Egentligen borde jag ju hålla det hemligt. För nu kommer ju alla mobba mej 8<
*snyft*
OMG!
Har glömt igen!

PLiNG PLiNG PLiNG!
Mellan stor mussla 8D
Nej men frida ska inte ha ipoden :D :D
Älskar dej frida för att du är så snäll :)<3
Jo så jag ska kanske köpa den :D
Fast bara kanske, måste prata m pappa om lite saker.
Eller ja..
jag vet bah en.
Men mamma verkar veta tusen ? O.o
Höm..
Ojah :>

Nu tröttar jag nog varenda en som läser detta.
Om nån gör de ? <.<

Hejdå..
om ni inte redan sover ?

BAJS BAJS!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Emilia lider av minnsesförlust, nananananana! Jag mobbas med dig Emilia, för du har minnesförlust, du kommer inte komma ihåg dethär på skolan imorrn, för du har minnesförlust! mOHAHA <3

2009-05-19 @ 16:07:34
URL: http://aangeliiicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0