Min helg ^^

Hej hej :)
Antar att detta blir ett ganska långt inlägg ^^
Men ja..

Vi kan börja berätta om i torsdags tror jag de va :)
Då hade vi match på dagen, mot erikslund eller nåt?
Vi spelade dåligt.. iaf jag :/ Men vi vann med 7-0 eller nåt ;P
O sen på kvällen, kl. 19.45 så gick jag till frida för hon, Cajsa, jag och Sanja skulle typ ha en tjejkväll :)
Det började med att dom åt till kl. 20.30 typ xD ^^
Efter det så gick vi ner o bastade o badade i tjärn :)
Det var 15 grader i vattnet :)
Ganska kallt x))
Men Sanja, Frida och Cajsa simmade ut och badade jätte länge. Men jag tyckte det var så kallt så jag doppade mej bara.
Men vi badade flera ggr. Typ basta - bada - basta - bada - basta o.s.v :)
Vi åt muffins o chips där oxå :)
Vid 22.30 gick vi upp ;P
Då la vi ut madrasserna där vi skulle sova - på fridas inglasade balkong.
Sen 23.30 cyklade vi till macken och köpte godis :D
När vi kom tillbaka så bäddade vi.. om vi inte hade gjort klart de ? xD
Men sen spelade vi kort- neger, president och tecken :)
Då var jag med Frida, först hade båda lagen samma tecken xD
HAHA!
Det var att äta en godis ^^
Sen gick vi ut o spelade fotboll :)
Vi var nog ute ganska länge, en timme eller så..
sen när vi gick in spelade vi mer kort.
Sen pratade vi bara. vid 4.00 eller 4.30 typ skrattade vi jätte mkt så då kom Henrik och sa att vi måste sova :(
Då gjorde vi de - nästan ^^
Nej, men vi somna ganska fort.
Jag sov till 12.15 dagen efter :)
O den dagen var jag med Frida o Sanja vi var jätte mkt med kaninerna o så.

Sen igår.. alltså Lördag. Då så sov jennifer hos mej :)
Vi gjorde mycket.
Typ gjorde en egen tidning xD !
Orkar inte säga allt.
Men på kvällen/natten spelade vi dator och kort :)
O så pratade vi.

Idag så har jag och Jennifer:
*Spelat kubb
*Ritat
*köpt glass
*Äte glass xD
*Spela Vollyboll
*satt upp Vollyboll nätet
*Sparkat på en badboll
*Kastat gris
*Solat
*spelat kort

:)
Sen vi 15.00 gick hon hem :(
Hon skulle spela fotboll.
Men jag fick stå över.. :/
Men dom förlorade.
-Fatt inte jag va med xD (A)
HAHA!

Nu på kvällen har jag och pappa spelat badminton :) det var kul ^^
Nån dag ska jag fiixa vårat tält som vi tydligen hade kvar.
JiPPiE! :D
Slipper köpa ett nytt :)
Nu ska jag ladda över bilder.
Så det kommer snart några bilder till bloggen.

ha de bra så länge :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0