heeeeeejjjjjjjj

Hej alla glada !

För er som undrar så heter jag emilia :)))))
Jag är bara så bäst! (Y)
Jag och maja gillar korvar!
Och frida tkr vi är tüntig :(
Men hon är bara avis!

Min dag idag har varit så här.
det började med svenska på morgonen.
Tore skulle visa nå himla tyskt gympa grejjs på TV:n.
o det sög :)
Jag hatar tyska :)
det är fult (Y)
och programet var tråkigt.
men det tyckte inte Tore =)
För han tittar på dej varje morgon.

Sen så hade vi bild, som var lite roligare :D
Sen vare matte -.-
gjorde 4 uppgifter (Y)
bara fatt jag är bra :)

Sen vare lunch, då så..
ja va häände då?
Jo juste, Pontus typ förgiftade mej och karin =(
Han tittade oss i ög0nen, och kittlade oss.
Sen varte bråk. -.-
Men inte mellan oss (a)
För jag bråkar ju såklart aldrig.
Kul va?

Sen hade vvi so, helt okeejj.

sen Tyska..
o då fick jag reda på att frida skulle köpa ipoden :( :( :(
nån som säljer een ipod som är typ oanvänd för 500 :- en generation 3 :)
ingen gör :(

Hemma så var jag m frida <3
Vi är tüntig (H)
O puma den sötisen har fått ungar <3
Men äte upp en :O :O =((
dumma henne :(
stackars kanin unge </3
KaniNbalpuma :'(<3
UHUHUUU!

O sen så suger jag på bubbel trubbel :(
Frida är dum mot mej!
Hon suckar bara!
Inte mitt fel att jag bara dör -.-'

Och nu..
så sitter jag här 8D
Jäy, kult.
självklart.
Nej!
Men vad kan man hitta på då ?
Undra så jag ._____.
Sigge tigger spö (a'
för han säger SHAAAA och alla här vet ju att det heter TJAAAAAA!!!!

Okej..
här är lite av några måsten som måste ske i sommar ;)

1. Bada i tjärn - såklart! nej men OFTA! t.ex. varje dag (a'
2. Springa vatten spridare
3. Hoppa hopprep med vattenslangen (strålen) på studsmattan
4. Tältaa
5. åka upp te stugan (läs de nu mamma o pappa)
6. träna fotbollsskott
7. träna innebandyskott.

Fyller antagligen på mer eftersom ;)
Jao jao..

Jo juste!
ViKTiGT!
Jag funderar på en ny design på bloggen här då ;)
Äre nån som har nå förslag ? :D
Har ingen de, så ändrar jag inte D:

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0