JAG ÄR FÅNGAD AV EN DROPPE

Hej hej, idag är jag ledsen :(

För Anglica mobbar mej :(((
Stackars lilla mej..

Idag så fick jag ett par jeans av karin :D
TACK 8D
Dom var snygga, och kommer säker komma till användning ^^
Kanske redan imorrn ? x]

Efter skolan cyklade jag, Karin ,jejje, jenny, sarah och fredrik till Dannes och köpte glass :)
Gott vare :D
Haha vi hade kul oxå.
På vägen hem regnade de :(
Jag fick leopardmönstradebyxor 8D
och jag o sarah sjöng regnlåten ^^
Jag är fångad av en droppe,
fast hos den, ingenting kan hindra mej - när det blåser i - mitt - hjärta!
Fångad av en droppe,
Här finns bara regnet o jag, och det torra som himlen lämnat kvaaaaaar!

O massa andra 8>

Sen så vare fotbollsträning oxå,
helt okej ^^
 typ regnade lite :(

Njaeh, inte ett så långt inlägg idag..
men hörs :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

2009-05-19 @ 20:53:33
Postat av: Angelica

Haha, förlåt mig då Emilia, jag har varit dum har jag kommit på ;/<3 Haha<33

2009-05-19 @ 20:55:50
URL: http://aangeliiicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0