:)

Heyy!

Har varit typ världens bästa dag idag :D
Först när man kom till skolan började alla att prata om att sluta 12.00. Jag bah va?
O så blev det :D
11.30 slutade vi.
Men 12.00 tog jag bussen hem :D
Blev typ världens omväg -.-
Mamma blev lite förvånad när man kom hem så tidigt :P

Typ en kvart senare kom Jennifer, Jenny och Karin över till mej då vi spelade kubb :D
Jag vann alla gångerna (A)
Och jag var med alla tre :)))
Haha!
Sen gick vi ner o bada i tjärn :)
Det var faktiskt varm i vattnet ;O
Det var kanske18-21 grader :D
Jag och Jenny simmade ut och va i aslänge för de va så skönt ^^
Visst det var kallt ;)
Men det var skönt, för det var inte iskallt :P
Nu kan man säkert börja bada ganska ofta :D
Efter att vi badat så gick vi till Jenny o spelade vollyboll, hoppadestudsmatta och spelade badminton :D

Det har alltså varit en kul dag :D
Måste göras om ^^

Nej, nu ska jag borsta tänderna.. :P
hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0