:)))

Tja eller ja SHAAA D:

Idag så har jag vare på skolan - som vanligt.
Typ hänt nåt?
Nej tro inte de..
Eller sista timmen sså hade vi ingen musik så vi gick te rännö o fick glass o så :D
Gott!

Vi fick sluta en kvart tidigare oxå, då fick mamma hämta mej för jag orkade inte vänta på bussen i över en halv timme plus att jag var dyngsur eftersom det regnade så mkt!
När jag kom hem fikade jag o mamma lite :)
Sen så ungefär vid 14.30 så hörde man en åskknall.
O ja.. sen åskade det massor om man säger så ;]
Jag pysslade lite, men jaa..
den som ger mej nåt bra pysseltips kan få nåt som jag pysslat xD
HAHAHHAHA!
Nej men seriöst!
Jag har ingen idé :((
Aoo..
o sen liixom de åskade i över TRE TiMMAR!
Herre gud xD
Men vi hade iaf fotbollsträning, o det var kul ^^
Det regnade lite oxå :P
Haha men ja ;)

Nu så sitter jag vid datorn.
Funderar ut nåt trevligt att pyssla.
Snälla hjälp!

ha det bäst din flodhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0