WB ?

Hejj!

Idag så har jag vare på skolan.
Är så himla skolless ._.'
Ge mej SOMMARLOOV tack (a'
Fast man har ju lite kul på skolan ändå x]
Tiiep som att jag och karin ÄGDE UT LiNUS på idrotten (A)
Jag säger bara, ägd, ägd ÄGD!! 8D
Sen så sjung jag och Karin väldigt vackert oxå C8
Som alltid xD
eehehe...
Och Karin, Jenny och Jennifer ska inte byta skola!!
Hör ni de ? :O
För om ni gör det går jag och gräver ner mej ;o
åtminstonde så går jag och lägger mej..

När jag kom hem så hade jag fått en box från pysselklubben.
Men typ fotoalbumet man fick var liiite trasigt, det var nå bucklor i det, o så hade två klistermärken lossnat från klistermärkesarket, det var blåfärg asså liite på en annan blommsak, o typ den självhäftade tejpen var intryckt ._.
o jag var sur (a'
så jag ska få nytt :D
Och behålla det gamla, dubbelt liixom c;

Ser på typ kval i melodifestivalen nu,
förra låten var typ: UUUSCH !? :O
Och nu är det nån som är WannaBe elvis ? ;s

Kmr en bild snart :D
hejrå <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihii, jag har bara jag har bara 10 dar kvar i skolan, sen äre Kreta :D<3

Och föresten, det är jag som är wannabeEvlis, hhaaha<3

2009-05-18 @ 19:39:14
URL: http://aangeliiicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0