21 november

heej. - igen. :D

sen sist har jag pysslat lite. med almanackan :) ja, jag gör en egen almanacka för 2010 :) hihi. den blir nog bra. för det är så fina bilder i den. tihihi. busigt. och så har jag vare hos fridas fina kaniner :D scott åt alla äpplen.. nästan. scott=mat. :DDDDDDDDDDDD
tok. tok. tok. tok. tok. tok. tok. tok.tok. tok. tok. tok.tok. tok. tok. tok.tok. tok. tok.

mor, far och min broder är på innebandy. men inte jag. som ni ser. eller mja. och systra mi är.. inte hemma. :D
hahah --> :D <-- HHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA.

Jenny ska kanske va m karin today. om inte. ja då vetu, ja då ska jenny leka m mej :D eftersom julia inte ville. haha. inte ville.

nej du. nu ska jag packa min väska och dra.


























haha. nej de ska jag inte. min humor är bara på lite busis humöris. men nej nej, jag ska ta med mej rumpan till mitt rum och fortsätta med almanackan. slå en pling vettja :D

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0