22 november

hejhej.

jag har sovit hos jenny :) igår så .. ja vad gjorde vi ? x) vi spelade lite nitendo DS och åt godis. sen pratade vi typ. och hon målade min naglar. men de blev förstört. vi somnade vid kanske 0.00 eller 01.00 typ. idag så har vi spelat mer nitendo DS. och vare m kaninerna :D sen när vi kom in frös jag som bara fan. så då la vi oss i sängen o läste. sen gjorde vi en koja under täcket. jag låg innerst. jag låg tryckt mot väggen med huvet under täcket. o så sa jag "det här är värsta mysigt. för om man är mot väggen då kan man andas. och så om nån skulle komma skulle dom attakera dej först". då fick jenny hyper och röck av mej täcket o så la hon sig innerst. sen fick jag inte ha täcke mer :( fegis.

alldeles nyss var jag och far i birsta för att köpa en ny innebandy klubba te mej. men vi hittade ingen ;/ synd. synd. synd.

snart ska vi äta. hoppas jag. för jag är jätte hungrig! men de blir nog om ungefär 30 minuter. sen efter maten ska jag och mamma baka lussebullar :DDDDDDDD då ska jag iaf poppa julmusik så du vet. wei wei wei. hihi. jävla snö kom nu jag är så less på detta skitväder!!!!!!!! så nu har jag sagt mitt :)

 

nu ska jag läsa lite bloggar. sen ska jag nog pyssla lite. eller så får de bli sen. för jag är så huuuungriiig.

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0