25 november

hej.

idag vare skola. har fortfarande ont i armen :/ men inte alls lika mkt som igår. men den värker, de gör den. :(
vi var bara 11 st i klassen idag för alla andra var hemma från skolan p.g.a sprutan. mesar. nej men ;)

 

annnars då..? ja då har jag väl läst idag. och duschat. och jo juste, jag kan berätta en liten kul sak som hände förut ;)

 

jag skulle läsa. har börjat om på twilight igen ;) och så läste jag ett kapitel. men så kände jag hur ögonlocken blev tyngre och tyngre. så då bestämde jag mej för att vila! jag la mej i soffan. och så somna jag.
                         
               det är inte jag som har gjort bilden ! hittade den på google.
sen så vaknade jag. jag kollade på klockan. och den var 16.00 ungefär. jag gick upp till mamma, och sa så här "Varför väckte du mej inte!?" mamma svarade att hon hade gjort si och så och att hon inte hade vare hemma. jag typ suckade och gick och la mej i soffan igen. då vaknade jag till. och så hade jag ett svagt minne av vad jag alldeles innan hade sagt till mamma. jag hade alltså halv sovit när jag sagt sådär till mamma. OCH.

jag trodde det var nästa dag. jag trodde jag hade sovit i över ett dygn och att det var torsdag. jag trodde jag hade missat skolan x) hihi. stackars mej. sprutan har gjort mej alldeles snurrig och trött.

nu ska jag nog läsa lite twilight igen :)

och jo, imorrn ska jag och frida se new moon. jippiie :D vi åker in till stan vi 15.00. och så ska vi gå där ett tag.

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0