26 november

hej hej.

idag så skulle jag egentligen ha gått långdag. men så skulle vi få sluta två :D
och efter lunchen skulle vi haft idrott. men jag har fortfarande ont i armen D: sprutjävel. aja, så jag hade inte m mej gympa kläder för jag kan ju som sagt inte va med. och så skulle typ ingen va med. de va bara karin och agnes som hade gympakläder med sig. och angelica, men hon hade badkläder xD ha. amen så sa alla till Lotta "jag ska inte va m för jag har ont i armen" typ. och då ville inte karin va med. och inte agnes. och om man inte skulle va m på idrotten fick man åka hem. så ja. alla sa ju att dom inte skulle va med xD så vi slutade tolv :) förutom sebbe och felix som vill ha idrott? ööööööööööööööööööööööööööööööööh. O.o ha.

när jag kom hem startade jag datorn. och så gjorde mamma 'klappgröt'. de är egentligen inte så gott. men jag åt lite. alltså. mamma har gjort hur mkt som helst xD haha.
det är de här jag har fifflat med på datorn:

fin va?

haha x) jag har knäppt bilden själv. och så har jag ändrat färgerna. och nej, jag har inte vare så noggrann x)

 

nu ska jag sova. eller läsa :) jag röstar för sova. annars kmr jag somna på bion ikväll.

haha nej men, klart jag inte kmr. jag ska ju se twilight!!!!

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0