27 november

hej.

vid 14.00 kanske kl. var ? ja då kom julia hiit :DDDDDDDDDDDD wi. hihi. det är dock otroligt tråkigt här. men w/e julia är kul :) kulia alltså.
vi har egentligen inte gjort så mkt. vi har spelat mario. inte alls länge, för julia var dålig :D HAHAH. och så har vi ritad av varandra.

det där är julia. man kan nästan spela på hennes dubbelhaka :D

alltså hon låg ner när jag ritade hon. de var så dom fina hakorna kom till ;) haha.

 

sen så har vi målat naglarna lite granna oxå.. och så gick vi till fridas fina kaniner :) en stund bara. för de var kallt. sen har vi typ läst bloggar.

 

ikväll ska jag sova hos julia :D jipi. första gången. i de huset hon bor i nu. när ester finns. och ja. vi ska skratta. nej mej en skratta. och va kul vi ska. de kommer gö ont i lill magen :D men de är bra. då har man kul.

vi ska se idol oxå. och köpa lite candy. och måla naglarna. och se cirkusmöller. och va med ester. och va med melker.

 

ja. snart är de ju jul :D och nej. jag skojar inte. de är ingen snö. och julen är närmare än en månad. jag gråter. nästan iaf. här är min önskelista.


givetvis önskar jag mej mer. men de där får duga så länge :)

 

nu är jag hungrig. hoppas maten är klar snart..? för efter maten ska jag till KULiAAAAAAAAAAAA. shalala.

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0