29 november

hej.

alltså. jag har städat rummet idag. de va kul xD
eh. ja. men ja, egentligen hatar jag att städa. men när man väl kommer igång att städa o så lyssnar man på musik. ja då äre kul. faktiskt.
jag tog bort min gamla dator som knappt går längre från skriv bordet. så nu har jag suttit vid skrivbordet och skrivit. bara för att. jag har aldrig. och ja ALDRiG använt mitt skrivbord xD HAHA. datorn har ju stått där :)
såatteh.
sen så tog jag bort en massa affisher från dörren. mitt rum blev fint :)
jag gillar't. hehehe..

och så har jag spelat innebandymatch idag.
fasen va arg jag blir.
jag går seriöst och äter upp nån snart. åtminstonde gräver jag ner mej.
dah.
vi har inte vunnit en ända jevla match. fi fän. bara oavgjorda. jag bryter ihop.
GAH.

nu är jag trött. för jag har träningsvärk. jag och julia spelade wii igår xD ja, de är inte lätt heller. ha-ha.
och så är jag trött. de är ju så mörkt ute förjämnan.
men nu hare faktiskt komme liite snö. så de är lite ljusare :D
eller ja inte nu. nu äre ju så svart de kan bli. man ser inte en meter framför näsan ens en gång.
men ja.
och nej, tro inte att jag inte gillar vintern. för de gör jag. den är mysig :)
jag gillar att åka pulka :DDDD
hihi.

och idag är första advent för er som missat de :D
själv är man hyper. ja. jag längtar till jul. sluta fråga.
Julia sa att jag blev kär.
pfft.

aja.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0