5 november.

hej alla bloggläsare. haha. alla. ska man kanske säga: "hej bloggläsaren!" hahahahaha.

 

jaa.. idag var det skola då (: helt okej. vi hade vanliga lektioner som svenska, engelska, idrott, matte, språk och så ;) idrotten var ganska kul idag. men jag blev rätt yr, för man skulle gö en massa kullerbyttor, rulla, stå på huvet, hjula o.s.v. det är inte riktigt min specialitet om man säger så. haha. jag blir yr av minsta lilla ^^ men den var kul ändå.

 

sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort så mycket. jag har fikat, ätit middag och läst bloggar. typ:

* Kissies

*Dessies

*Amandas
*Hanapee's

*paow's

och så :P

 

nu måste jag träna på franskan. eftersom vi har det tills imorrn. och jag kan de inte sådär överdrivet bra. efter jag har gjort läxan ska jag nog fiixa naglarna :) för nu ser dom förjävlig ut. har kvar de där halloween nagellacket. eller ja, bara små duttar av de xD

      
                         Vad tycker du om den där bilden? ;)

Knäppte den när jag gick på promenad nån dag för ett tag sen med skolan. HAHA. jag undrar just varför det står Levande Barn. det brukar stå lekande ? ._. eller.. döda !? hahahaha.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0