bio

hej.

igår fick vi som sagt sluta tolv. vid tre. nej halv fyra skjutsade mamma in mej till stan för jag skulle träffa frida. jag och frida hade sagt att vi skulle träffas halv fyra, punkt slut. sen när jag kmr in till stan så frågar jag vart frida är. "på mojo" öhm. vart fan är de? "Vid bajsbajsbajs" vart är de då??????????????? "vid dödödö" men  gah. frida, kom till akademi bokhandeln :) "nej? jag måååååååååååååååååste fixa de här med pappa" ja, så jag fick sitta där inne på in i 45 minuter. jippie kajej va kul. puss på dej frida.

 

klockan var typ halv fem kvart i fem när frida äntligen kom. och då var hon tvungen att gå o äta. så då gick vi på donken. jag åt fridas strips :) mums!

efter de vandrade vi iväg till bion. vi köpte biljetter, en stor pop corn, 2 festisar och en klubba. tjocka tjocka tjocka! sen så var kl. visst bara tjugo över fem. och bion började ju sex. eheee. vi sa åt oss själv att inte äta pop corn. för då skulle ta ta slut. HAHA. ja. så då satt vi där vid ett bord på bion som vilka normala människor som helst och luktade på pop corn. mmmmmmm-MMMMMMmmmmm. normal. like I said.

 

men sen gick vi äntligen in på bion. vi såg ju twilight. nån som missat de? nej. ja men de var bra. nej bättre än bra :D nån film du kanske ska se? sen mitt i filmen vare en kille som gick i väg. skulle antagligen på toa? sen efter ett tag när han kom tillbaka snubbla han framför mej och frida. och oj va vi skratta. vi satt och asgarva skit länge. när vi äntligen börjat sluta sa frida "emilia. emilia! emiiiilia. han föll för oss! :D" haha. då börja vi skratta igen. kul humor.

 

jag var as trött när jag kom hem. så jag somnade vi halv tio eller tio. :D

 

nu återstår att se va som händer idag ;)

 

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0