28 november

hejsan.

alltså jag har ju sovit hos julia :D kul kul. dock inte lika kul som vi kunde haft. men vi vart så trött så vi orkade inte skratta xD vi la oss vid kanske 23.00. men de va ändå kul :)))
idag har vi sminkat papper :D
bilder kanske kommer ;) om julia skickar dom :P och så har vi bakat chokladbollar :D mums! ocheee. spelat wii. sen har vi typ legat i julias säng som vi jämt gör xD jo juste. vi gick till julskyltningen eller va man ska säga att de är. men de va tråkigt. så vi gick hem igen ;)
jag har typ precis kommit hem. julia skulle till sin mormor och sova där, så dom skjutsade hem mej. och nu är jag heeelt ensam hemma. inte ens Ludde är här D: tomt. tråkigt. oj. ja. men. alltså.
JO! det är typ frost kvar på backen!! de har vare de hela daaan. = SNART SNÖ.
emilia dansar av lycka. shalalalaaa.



klicka på bilderna för att se större.

 

haha. vet du? jag började skriva detta inlägg före 19.00. och publicerar de nu. HAHA. vet du varför? nej de vet du inte. men jag såg på disney channel. de va en film :) hihihi. den va bra. men nu har jag gjort en ny hissar & dissar lista som du ser.

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0