fina ipod. kom till mej

hejhej.

ja, idag vaknade jag helt av mej själv tjugo i tio. då satte jag mej och såg på disney channel. weeeeei. därefter blev det en varm dusch och sen vandrade jag iväg till kaninerna. dom är ju försöta. allihopa. dock så är deras burar otroligt vidrig. ussssh. men jag städade en av burarna någolunda :) sen ska jag ta mej dit igen för att puma, peak och scott inte ska få vara ute mer x) haha. och ikväll ska jag dit ännu en gång och ge dom mat lite vatten o.s.v.
alldeles nyss, precis innan jag satte mej här för att uppdatera så skrev jag en önskelista. hihihihiihihihihhiihihihihihiihihihiiiiiiiiiiiihihihihiihihihihiihihihihi. snart äre jul.
STJÄRNORNA FALLER i NATTEN NUUU,
HiMLARNA SÄNKER SiG, NER ÖVER JOOOORDEN.
Å NÄR STJÄRNANS BLOSS, TÄNDER SiTT LJUS HOS OSS,
BRiNNER EN LÅGA KLAR, i HELA NOOOOOOORDEN.
'BAM BAM'
JULEN ÄR HÄÄR, OCH LYSER FRiD PÅ JORDEN,
GLÄDJEN ÄR STOOR, i ETT BARNS KLARA ÖGON BOR DEN *pekar på mej*
JULEN ÄR HÄR, LÅT OSS TA VARANDRAS HÄNDER,
NÄR JULEN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!
eller nåt :D

kolla bara vad jag vill ha i julklapp:

helst vill jag ha dom 4 första. för dom är finast. kanske. eller ja, jag vill ha dom iaf.
vad ska jag göra idag?
ja det återstår att se. ville leka m julia. men bla bla bla. hon ska va hos sin mormor. och blaha bla.

ja.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0