lite blandat så där.

hej.

öhm.. alltså. förlåt för den dåliga updateringen xD men ja. jag är lite lat och orkar alltså inte updatera. men ja, nu får jag ta o skärpa mej! så jag inte tappar dom ynka besökarna jag har ;)

btw. vilka besöker min blogg ? :) kul o veta.

ja, jag har ju varit på tAKiDA och ja det var kul :D förbandet var inge vidare xD dom hette typ sonic syndicates eller nåt weird. kmr inte ihåg. men w/e. takida var bra :) bra låtar o så. saknade dock too late men får väl lyssna på spotify x) ha. nej men. det blir nog fler takida konserter. för de var ruligt ruligt må ja säga. inget o klaga på. vi hade bra platser :) nästa gång skulle jag typ gå med Julia. för hon blev lite sur.<3 hihihihihihihihi.

jag köpte en tröja oxå. dock inte den jag ville ha. men jag gillar denna med. den är skön. och snygg. 500 :-

va tycker du ?

                  
och jaa, den är spegelvänd x) men knäpte i camen o vet inte hur man ställer in. duktigt!

Idag vare skola. helt okej. :P de var innebandy DM. eller alltså typ kval eller nåt? jag var inte med. för jag ville inte. haha. logiskt. men min klass vann iaf. och de är ju bra.

sen fick vi tillbaka språkproven idag ;) och jag är riktigt nöjd. eller mer än nöjd. jag hade MVG. såatteh :D

sen skulle vi börja skriva nån dialog i affären. haha, min o calles blir ju.. bra ^^ eh.

 

efter skolan va jag med jenny. vi pluggade SO och ja, vi är duktig :) men man vill ju få bra 'resultat'. ska kanske plugga lite mer sen. men de är inte speciellt mycket vi ska kunna den här gången. så de går nog bra :P får jag hoppas..

 

haha.

 

Puss :*

 

komentera meeer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0