mysteriet på greveholm

hejsan hoppsan!

idag så mådde jag mycket bättre än igår. mycket med stort M :) jag var på skolan. helt okej. ovanligt. nej. jag hade kemi prov. lalalalalal :/ men ja. sen hade vi typ 2 timmars teknik. eller nåt sånt.

hemma så fikade jag. sen satte jag mej och såg på mysteriet på greveholm. det är typ det jag har gjort idag x) och läst lite. och sett på idol. jo juste, jag är kaninvakt oxå. åt frida. eller ja, jag är vakt åt hennes kaniner ;)
dom är söt dom :D hihi. hon har ju kaninungar ♥
jo, men jag har som sagt sett på mysteriet på greveholm. den filmen/julkalendern har väl alla sett ? ;) om inte. oj oj oj. ni har missat nåt. vrf inte titta på den nu genast ? :P hahah. den är skit bra.

   

klicka på bilderna för att se större ;)

 

till veckan, ja då blire nånting kul med frida :D hihi. se bilden nedan.


haha. ful jacob är i bakrunden :<

nej, nu känner jag hur tröttheten tar över. jag ska gå på toa :D sen ska jag.. borsta gaddarna. sen får vi se. om de blir sängen.

jo, jag tror jag ska gå o lägga mej o läsa. ja de gör jag bestämt.

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0