ny design - igen

hej hej alla läsare!

 

Ny design - igen. ha-ha. nej men, vad tycker ni om den? själv tycker jag den är lite wb frida's x) hehehehehe. fast hennes är typ 100 ggr snyggare. ----> www.heyyfrida.blogg.se <----
jag verkligen SKA göra en snygg design när jag orkar. det var ju givetvis tänkt att den här skulle bli snygg. men den blev som den blev. men det lär ju komma en ny snart xD hehe.

tycker ni om att jag byter design ofta?

Idag vare skola, helt okej. som vanligt då. vi hade hål på första lektionen - SO. så vi hade ju kunnat sovit längre ._. men sånt får man inte reda på :) jippiejajej. sen så har vi haft fysik. hate it. och biologi. och sy slöjd. blev klar med en sak då ;) sen slutade vi. eller okej, vi har haft mentors tid också. men jaja. w/e.

men när jag kom hem och i slutet av dan mådde jag inge vidare. jag var trött, känning i halsen och snorig. nu är jag inte lika trött. men fortfarande trött ändå.. :/ kanske lägga sig tidigt ikv. ;) blir ingen träning för min del iaf :(  men det är väl lika bra, så jag inte ser till så jag blir sjuk.

jag har upptäck en skit cool sak på msn 8) hehe.. men om jag gör en viss smilie ändras min v-bild. så gör jag en sån --> :) äre en bild på mej när jag är glad. en sån ---> (H) så är jag cool.
JEEY. nej, nu skka jag beundra mina v-bilder lite till och visa nån annan de. sen blir lite plugg. men de har man ju tid till om jag inte tränar.

puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho ,coolt det där med msn ,o :)

2009-11-18 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0