sen - bonde söker fru

hej.

jag-uppdaterar-igen. wow.

ja, men sen sist har jag inte alls gjort mycket. ha.ha. jag har suttit här vid datorn och beundrat mina fina v-bilder på msn. jag gör de fortfarande. :D haha. och så har jag duschat. och jag tränade engelska läxa i duschen. man tejpar upp boken på duschen så kan man läsa xD AHAH. och så har jag tränat lite kemi. boring.se :)

och nu hetsar jag på spotify som inte vill sammarbeta. men jag lyssnar på lite låtar. som julia tipsade om ;) så jag ser om de är nå bra ;) sen när mamma kommer hem ska hon få förhöra mej på läxorna, och så ska vi se bonde söker fru. ahahha love it.

och nu slutade spotify funka helt. gr8. men ja. vissa verkar inte ha förstått att texten med fet text är frågor till er läsare och de betyder att ni ska svara på dom :) ha-ha. *tving tving* (underförstått att jag inte menar all fet text.)

 

nej, nu ska jag.. vi får se :P

 

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0