sjukling.

hejsan alla friska.

ja, jag sitter nu här med ett huvud som värker, en näsa som rinner och ögon som kämpar för att hålla sig uppe. myys.
jag hade vare hemma från skolan idag, tror jag om de inte hade vare bad. men annars hade jag ju säkert fått åkt o badat själv. och nej tack. säger jag bara. så jag har kämpat mej genom skolan ^^ men mamma kom o hämtade mej strax efter två för jag är ju inte på topp riktigt. skulle slutat halv fyra. jag håller just nu på med en header/design. haha x) men jaa. jag  har tråkigt. är astrött. men tror inte jag ska sova riktigt,  då kmr jag säkert inte somna ikväll. så jag får försöka vara vaken <;

och så sa mamma "näääe. jag tror jag har ångrat mej. du ska nog ta spruutan." man ba, jaha. okej. så ja, nu ska jag oxå ta svinis sprutan. bryr mej inte så mkt. allt är ju förstorat. man kan dööööö av svininfluensan. och man kan bli handikappaaad av svininfluensa sprutaaaaaan. så .. ja. jag ska ta den. tydligen. haha.

nej, nu ska jag se mysteriet på greve holm. eller fortsätta med designen. :)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0