26 oktober

Hejsan.

Vid 13.00 kom Johanna te mej :D wiiho :) kuligt var't.
Först satte vi oss i mitt rum o prata. sen varte knock out x) vi pysslade. jag målade me akvarellfärger ;)
och johanna gjorde armband.
sen målade vi modeller :) alltid lika kul xD haha, jag älskar't.
vi fikade oxå, bullar och pepparkakor c: mums!
sen gjorde vi hänga gubben ett tag. de känns som vi gjorde mycke mer än de där?.. hmm..
aja, kul vare :DD

18.00 vare träning. :) innebandy. alltså. jenny hade druckit Oboy innan.
oj.
alltså.
hehehehe.
du vet inte alls va som hände.
oj.
hehehehheheheheh.
alla bara...
HAHAHHAHAHAH
HIHIHIHIHIHIHI.
HOHOHOHOHOHO.
Oj vArT äR bOlLeN tRo???+?+?+++?
HHEHHEHEHHEHEHEHEHEHHEHE.
typ.

snart ska jag packa en liten väska :D för jag ska sova hos jenny (L)
och imorrn blir shopping. tar upp då va jag tänkt köpa o va ja köpte :) ha en bra kväll.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0