28-29 oktober

hejsan.

var ju med hanne igår :D först när jag kom dit så pratade vi mest och försökte komma på nåt att göra. vi satt vi datorn ett litet tag. sen spelade vi sant eller falskt men sen ville inte hanne fortsätta för hon sa att jag fuskade ): vilket jag självklart inte gjorde.. sen tyckte vi de skulle va kul att spela lite wii. men.. vart är de då !!??!?!? ja. de hittade vi inte. så då ville vi baka. vi ville baka kladdkaka. och när vi bestämt oss för att göra de så märkte vi att dom inte hade nåt smör ._. då ville vi spela buzz istället. men de var inge kul för de var på engelska. så när vi spelat klar ville vi verkligen baka kladdkaka!! så då cyklade vi ner till nån konstig affär i närheten. vi köpte smör/margarin och lite godis :D
När vi kom tillbaka till hanne så åt vi godis-bakade-godis och så ;) när kladdkakan äntligen var klar!! efter ca. 45 min. så högg vi in. vi åt typ 3 tugger. sen va vi mätt xD HAHA.
gulligt. vi kämpa o slet och ohej. sen så.. var allt förgäves ^^ hanne geggade runt m kladdkakan. med fingrarna! ALLTSÅ :ooooo
nej men..

sen vare träning. det var kul :) vi sköt bara skott och spelade match! sånna träningar gillar ja ;D

efter träningen fick mamma skjutsa mej till Agnes. för då skulle jag sova där. :) kul kul.
Vi kollade i skolkatalogen. spelade sims och kollade på nån film som agnes hade gjort med isabelle. vi spelade fångarna på fortet också.
sen såg vi på film. eva och adam. vi somnade vid ca. 4.00 ;D idag så har vi äte frukost. sutte vid datorn, och pratat :P

 

imorrn blire boda borg :D kuuuul.

 

ska ringa frida snart tror jag :) ska prata lite om morrondagen och om lörda ;)

 

och idag kom min efterlängtade pysselbox. :DD wiiho!!

dom har gjort om lite. pysselklubben alltså. och jag fick jätte bra saker ^^ så jag vart happi.

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0