28 oktober

Hej.

Snart mammie skjutsa iväg mej till Hanne :) ska vara där hela dan. sen så har vu ju träning ikväll också. men jag åker med henne dit.
Vi får väl se va vi hittar på. men nåt kul skare bli. :D

igår läste jag en minnes blogg. av den där therese som blev mördad av.. sina klasskamrater?
den va jätte sorglig. det var hennes bästa vänner som skriver en blog om hur mycket dom saknar henne och allt dom gjort o.s.v. värsta hemska händelsen..
men ja. sånt är livet. det är inte rättvist.

Nej. nu ska jag tjata iväg mamma så jag kmr till hanne nån gång ^^

jag kan bjuda på en liten Ludde bild idag :DDD
                           
                                                         Där var han liten. :')


Vi ses snart hanne ! :D

Puss :*

Kommentarer
Postat av: jennifer

vet du vem som ska hämta oss ifrån bodaborg ?

2009-10-29 @ 09:53:47
Postat av: täcknamn komentbombaren

låter kulkul

2009-11-17 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0