8 oktober

hej :)

Fråga:
Vilken Cassandra ? :)

Svar: En som vi träffade på innebandy lägret :) hon var i vårat lag ;)

Idag så var jag på skolan ^^  jag fick tillbaka nåt svenska test som jag gjorde typ förra veckan. resultatet var hyffsat. iaf ganska mkt över G. så :) är rätt nöjd :P
vi hade idrott oxå, de va kul ;P faktiskt.

hemma var jag med Jenny. vi pluggade faktiskt. mkt! vi har bara pluggat ? :) jenny har spanska imorrn. som hon inte kunde ett piss av xD haha, undra om hon kan nu. ? det får man ju hoppas. sen pluggade vi kemi oxå, det kunde hon inte hlr xD men de lärde hon sig iaf :)
sen så hade jag franska. men den kunde jag hyffsat redan. vi gjorde matte oxå :) sen låg vi på golvet och skrattade. fast vi tränade Kemi samtidigt x))
nej men, de va kul :)

jag gick hem ca. 20.20. då hade eller jag har de fortfarande, ont i halsen. :/ och jag hade ont i huvet. tänk om jag börjar bli sjuk ):
hoppas inte, men det är klar jag är frisk!

nu ska mamma få förhöra mej på nåra läxor. så hörs vi väl.

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0