800 damer..

hej.

Tack ida. c:

Idag så vaknade man typ 9.00 -.- lite väl tidigt tkr jag, men tanke på att de är lurdag. ):
men jag hade bara ont i halsen idag! och inte ens lika mkt som igår. wiiho! typ frisk då ju. (Y) satt vid datorn typ hela morronen. jag orkade inte göra nånting.. jag åt frukost vid 11.30. sen så spelade jag och Sandra mario ett tag. men sen så orkade hon inte mer -.- vi spelade inte alls länge </3 aja, vi gjorde ju nåt iaf ;P

vid 17.00 typ åkte hela familjen iväg till Ingela, Hasse, Nora och Alice. Ingela har fyllt 40 så hon hade öppet hus ;) Jag och Nora spelade M.i.G. plocke pin och ritade ;P jag fikade oxå. tårta och muffins ;P de var min middag. hade inte äte nånting innan, mer än 2 mackor till frukost ;_;

Men hos Ingela och dom så läste jag lite ur en bok som Ingela fått. det var texter på hur vissa folk sjungt fel. alltså som dom trodde hur låtarna gick. här är några:

 

Rätta:

Teddy björnen Fredriksson, hans nos var av garn.

 

Den sjöng:

Teddy björnen Fredriksson, han slog så många barn.

 

Rätta:

800 grader, du kan lita på mej, du kan lita på mej!

 

den sjöng:

800 damer, satt och titta på mej, satt och titta på mej.

 

Rätta:

Jag är fångad av en stormvind.

 

Den sjöng:

Jag är fångad i ett korvskinn.


Hahaha! as rolig bok! önskar mej den i julklapp xD så vill du ge mej nånting mysigt så rekomenderar jag den boken.

Nu har jag ont i magen. Kan bero på att jag inte ätit nåt idag ? hehe.. men jag trodde vi skulle få mat hos Ingela. det var visserligen smörgåstårta. men de gillar jag inte. :<

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0