armjävel.

va är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag, för det är jennifers födelsedag. hurra, hurra, hurra.<3

tänkte påminna om tävlingen. ni har säkert glömt bort den. :) men nu vet nu att de bara är o va med.

skola idag. hmm.. var otroligt.. va ska man säga? glad. fnittrig. tokig. mjo. typ så :) hela dan, ända till syslöjden. iofs var de sista timmen så :) men då slog jag i armjäveln i stolshelvete så jag fick en kärringstöt. ont så in i..... gjorde de. jag dog. massor.
Jag hoppade runt som nån tok och grät nästan, studsade ut till rummet bredvid och la huvet i linneas knä och lyssna på musik som hon hade i fickan x) sen satt jag på en stol. mådde otroligt illa. och det vibrerade i hela armen. trodde jag skulle dö. eller nej, jag var död. som sagt.
fyfasen för det. jag var kritvit i ansiktet. värsta liket. så jag gjorde inget på lektionen. undra va Ulla tkr om de :) me tanke på att hon inte visste vad som hänt x) haha.

hemma så fikade jag, och pussade på Ludde. mysigt. sen satte jag mej här vid datorn, läste en del bloggar. och så har jag tränat engelskan. 100 + för de tkr jag :) SO;n gör vi inte. :) för den är tråkig.

Blir birsta ikväll.. eller ja efter maten med mammie. ska hitta nåt mysigt åt någon mysig. och så kanske man hittar nåt annat fint.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0