bra innebandymatch .

hej.

igår hade jag nog min tråkigaste dag ever. jag satt vid datorn HELA DAN. bortsett från 2 timmar då jag spelade innebandy match :D
vi var skit bra helt ärligt. vi förlorade inte. Det blev 3-3. och det var lite olika som gjorde våra mål :D den första MiNUTEN av matchen gjorde motståndarna 0-2 ._.'
backarna va inte riktigt med när jag lyckades teka in bollen rakt på mål. sen så jobbade vi inte riktigt efter bollen o då stack deras center på den och gjorde mål. sen gjorde hon ett till ;_;
men ja, sen typ va vi faktiskt bäst. tkr jag :) vi kunde ha vunnit. de kmr vi gö dom andra matcherna. om vi spelar som vi gjorde igår.
vi satte hög press. och alla hade varsin spelare som vi stod o trampa på tårna. ;)

Idag ska jag nog va m Julia. men hon är hos sin mormor nu ): men när hon kmr hem, vilket jag inte vet näre blir så sk ajag nog dit :D
o så ska vi leka heeeeeela dan (L)

va ska du gö idag?

va ska du gö på lovet ? :)
jag ska nog på boda borg iaf nån dag. me min flikks. de är ju spöken i banorna o så :D as kul. var där förra året ;) haha love it.♥

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0