idiot-lista

hej.

känner mej smått irriterad just nu. publicerade nämligen ett inlägg imorse. och vart har det tagit vägen måntro? jadu, säg det den som kan.
äre så är blogg.se ska bete sig så kmr de sluta illa. illa.
Emilia kmr få ett elakt utbrott. fast.. emilia har det redan. jag har det på mej själv. jag är nog högst upp på idiot-listan.
Alldeles nyss. precis nyss, klickade jag upp min blogg, för att kika så att allt stod rätt till. Jag läste det senaste inlägget, spanska. Och kände mej ytterst irriterad, för det skrev jag ju igår!! jag började skriva detta inlägg, om hur rasande jag var. ja, ni ser ju hur de börjar "känner mej smått irriterad just nu. publicerade nämligen ett inlägg imorse." hahah. ja, ingen idé att upprepa hela inlägget. men sen så tänkte jag efter, gick tillbaka till spanska. inlägget och läste datumet. och givetvist står det 11 oktober. hmm?
ja, just det. det var ju det där jag skrev imorse!
haha, smartflicka nr.1 !

Känn er hedrad som är med på denna lista. och pappa, se du är överst (L)

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!
sorglig människa man måste va, sitter och lägger upp en idiot-lista. och så är man själv 2:a. jag var ju inte 1:a iaf (a'
jag vet att ni vill va som mej, jag är otroligt rolig. haha!
kmr alltid älska min idiot-lista. Puss på den.

nej, snart ska jag fika. så snart mamma lämnar sin dator._.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: karin!!!!

WTF! ett litet underbarn som jag förtjänar väl för fan inte att va med på idiotlistan, erase! aja men jag tror säkert att du skrev fel ordning och fel titel. För jag som är så smart har nämligen räknat ut att den heter bästaste listan OCH jag är först!!!!! dah! Hare gött pruppbarn!

2009-10-11 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0